GARNIER Fructis aloe air - dry cream

U današnjem postu pišem vam o kremi za kosu koja je moj favorit. Reč je o Garnier Fructis Aloe air - dry kremi za kosu.

garnier fructis aloe air dry krema

To je krema bez ispiranja namenjena za hidrataciju i stilizovanje kose. Obogaćena je hidrirajućim aloe vera gelom i glicerinom prirodnog porekla. Hidrira kosu bez otežavanja. Kao rezultat dobijamo kosu koja je hidrirana, laka za stilizovanje. Ova krema pruža anti-frizz efekat - efekat sprečavanja neželjenog izvijanja kose tokom 48h.

garnier fructis aloe air dry krema opis

garnier fructis aloe air dry krema sastav

Krema je zaista prepuna hidratantnih sastojaka. Ne sadrži silikone, što je odlično za one koji ne žele da koriste silikone u svom režimu nege kose. U sastavu ima glicerin, ulje kamelije, aloe veru, puno biljnih i voćnih tinktura koji kosi daju vlažnost i mekoću, a između ostalog, služe i kao prirodni konzervansi.

Cena ovog proizvoda je vrlo pristupačna - oko 500 din, dok se vrlo često može naći i na akciji za nekih stotinak dinara manje. Ja sam je, recimo, poslednji put kupila na akciji u Lilly drogeriji za 420 din. 
 
Krema dolazi u zelenoj bočici od 400ml, što je velika količina za ovu vrstu proizvoda, sa pumpicom za lakše doziranje.  Može se naći u Lilly i DM drogerijama, ali i u drugim prodavnicama, zaista nije teško pronaći je.

Kako je nanosim?

Ova krema spada u leave-in kreme i ja je nanosim na mokru kosu pre preparata za oblikovanje (pivo, pena, gel od lana ili kupovni gel), kako bih kosi pružila dodatnu hidrataciju. Ono na šta uvek obraćam pažnju jeste to ako je kombinujem sa još nekim hidratantnim preparatom da ne poremetim balans proteina i hidratacije, jer bi to otežalo oblikovanje i održavanje kovrdža.
 
Tekstura kreme je jako lagana, što mi se dopada. Nije previše ni gusta ni masna. Kada je istisnem na ruku imam osećaj kao da sam na ruku stavila vodu. Od toplote ruku počinje kao da se topi pa je treba brže naneti. Ne sadrži ulja i neće zamastiti kosu.

garnier fructis aloe air dry krema upotreba

Zaključak

Ja nisam želela  da napravim recenziju dok je dovoljno ne isprobam i vidim da li radi na duge staze. Želela sam da proverim da li će mi otežati kosu ili će se možda nakupljati na kosi. Ona to na sreću nije uradila.

Nakon korišćenja ove kreme, dlaka nije otežana ni slepljena, mogu da imam volumen, što je naročitno važno sada kada ide leto. Ono što sam takođe primetila, je to da mi se kosa jako brzo osuši sa ovom kremom. Uglavnom imam problem sa sušenjem kose na vazduhu, zato što mi treba 5h da je osušim, a nekada nemam baš toliko vremena, ali, sa ovom kremom sušenje traje oko 2h. To mi mnogo znači leti, jer ne želim da izlažem kosu dodatnom uticaju toplote pored sunca i UV zračenja.

Krema zaslužuje definitivno ocenu 10.

Kada je kombinujem sa nekim proizvodom za oblikovanje kose, dobijam lokne koje se lepo formiraju. Predivno miriše, voćkasto i osvežavajuće.

Da ne bude da pričam u prazno, na slici vam prikazujem kako kosa izgleda stilizovana samo ovim proizvodom i sa malo ulja na krajevima. Sva definicija i hidriranost je od ove kreme. Kosa je jako mekana, to primećujem i kad je ispiram, nije mi teško da je isperem.

garnier fructis aloe air dry krema efekat

Uskoro ću vam snimiti jedan video u kome ćete moći da vidite kako sam stilizovala kosu ovom kremom, kako je proizvod izgledao na mokroj kosi, kako se kosa sušila i kako je izgledala na kraju. Dakle, imaćete na jednom mestu kompletnu sliku ovog proizvoda, da ne bude da samo piskaram.

Nadam se da sam odgvoroila na neka vaša pitanja, a vi ako se odlučite da kupite ovu kremu ili je već koristite, slobodno mi pišite kako odgovara vašoj kosi i šta mi preporučujete da probam sledeće.

1 коментар :

  1. Da li imaju i shampon i ja imam kovrdzavu kosu i bas mi je suva , hvala ti na tvom mišljenju o ovome proizvodu!?

    ОдговориИзбриши