Kako početi CGM?


Ovo će biti jedan post u kome ću pokušati da vam objasnim šta sam sve uradila, a što mi je pomoglo u postizanju zdrave kose.

Korak broj 1.

Onog trenutka kada sam čvrsto odlučila da više ne želim da se feniram, moj prvi korak bio je šišanje. Morala sam znatno skratiti kosu i krenuti “od nule”. Teškom mukom sam pristala na promenu dužine, ali sam bila svesna da duga kosa ništa ne znači ako je ona kao slama, jer takva ne može biti lepa.

Korak br. 2.

Nakon šišanja, drugi korak je bio kupovina novih proizvoda za kosu. Počela sam istraživanja po netu i tu je nastao totalni haos. Pratila sam devojke koje su takođe praktikovale CGM i htela sam da probam sve proizvode odjednom. Rezultat je bio prazan novčanik i kupatilo puno novih šampona, maski, regeneratora, pena, gelova...

 

Kada sam videla da mi polovina tih proizvoda ne odgovara, shvatila sam da nije svaka kosa ista i da ono što odgovara jednoj devojci, meni ne odgovara. Tada sam prestala da kupujem nove preparate i počela sam da polako isprobavam kupljene proizvode.

Proizvodi koji su potrebni za početak:

1.     Ulje za negu kože glave

2.     Jedan blagi šampon za često pranje kose

3.     Jedan jači šampon sa sulfatima za dubinsko pranje kose

4.     Jedna hidratantna maska

5.     Jedna proteinska maska

6.     Preparat za stilizovanje – gel, pena ili pivo

Moj savet je  isprobati detaljno proizvode i kada nađete kombinaciju koja vam odgovara držite se nje neko vreme. Stare proizvode nemojte da bacate, možete ih proslediti nekome ili ih jednostavno probajte u kombinaciji sa nekim drugim proizvodima, nikada ne znate kada vam mogu zatrebati. 

Korak br. 3.

Da bi kosa dobila priliku da počne da se oporavlja, potrebna joj je čista podloga. Tako je moj sledeći korak bio dubinsko pranje kose i kože glave. To sam učinila na sledeći način:

-utrljala sam malu količinu ricinusovog ulja u kožu glave i masirala nežnim kružni pokretima. Ostavila sam ulje da deluje sat vremena.

- zatim sam kosu oprala dva puta šamponom sa jakim sulfatima (SLES). Dobro sam očistila teme i spustila penu šampona od korena prema krajevima kose bez grubog trljanja.

- nakon šamponiranja sam je isprala mešavinom domaćeg jabukovog sirćeta i prokuvane vode (100ml sirćeta na 1l vode). Ovu mešavinu sam ostavila 10min pa isprala sa još jednim litrom čiste prokuvane vode.

- nakon tretmana jabukovim sirćetom uradila sam dubinski tretman hidratantnom maskom. Potom sam isprala masku, nanela malu količinu Leave in preparata, stilizovala kosu i osušila difuzorom na najmanjoj temperaturi. Postupak dubinskog tretmana možete pročitati u ovom postu.

Korak br. 4.

Prvo CGM pranje kose me je baš obradovalo, kosa je odmah počela da reguje na odabrane proizvode.

Drugo CGM pranje je bilo još bolje. Predivno definisane lokne, volumen, sjaj, zdrava kosa. Mislila sam da sam uspela I bila sam tako ponosna kako sam uspela za kratko vreme da je oporavim.

Treće CGM pranje je bio totalni fijasko. Moja radost je totalno splasnula, kosa mi je izgledala gore nego pre prvog pranja. Šta se to desilo?

Shvatila sam da uspeh neće doći preko noći. Da moram promeniti neke proizvode, da moram kombinovati hidratantne i proteinske maske i praviti razne kombinacije dok ne shvatim šta mi odgovara.

Zaključak: Kod ove metode najvažnije je biti strpljiv i uporan, jer kvalitet uvek zahteva vreme.

0 коментара:

Постави коментар