GARNIER fructis sos repair 10 in 1

Kovrdžave devojke me često pitaju šta bih mogla da im preporučim za zaštitu kose od toplote, budući da koriste fen za sušenje kose. Odgovor na to pitanje je Garnier Fructis sos Repair 10 in 1, jedna od retkih krema za oblikovanje kose koja može da parira čuvenom Sunsilku.

garnier fructis sos repair 10 in 1 krema

To je lagana krema bez ispiranja. Štiti kosu od toplote  do 230° C, jer je na sredini sastojaka silikon i obnavlja kosu oštećenu čestim stilizovanjem, bojenjem ili hemijskim tretmanima. Obogaćena je uljem alme i tečnim aminokeratinom, ne sadrži glicerin.

garnier fructis sos repair 10 in 1 sastav

garnier fructis sos repair 10 in 1 sastojci

Cena ovog proizvoda je vrlo pristupačna - oko 500 din, dok se vrlo često može naći i na akciji za nekih stotinak dinara manje. Ja sam je kupila na akciji u Lilly drogeriji za 420 din, ali se može naći i u raznim marketima.
 
Krema dolazi u narandžastoj bočici od 400ml,to je velika količina za ovu vrstu proizvoda, sa pumpicom za lakše doziranje.  Može se naći i u DM drogerijama, ali i u drugim prodavnicama, dakle nije teško pronaći je.

Kako je nanosim?

Ova krema spada u kreme za zaštitu kose od toplote i zbog gušće konzistrencije, moja preporuka je da je stavljate na mokru kosu preko leave in-a (može se stavljati i na suvu kosu, ali ja jednostavno onako više volim).
 
Krema se nanosi na celu dužinu kose i na krajeve, nije lepljiva i ne taloži se na kosi, samim tim je ni ne otežava. Ja je veoma lepo kombinujem sa Garnier Fructis aloe air-dry kremom jer tako nastaje jače učvršćivanje i lokne mi duže traju. Jačina učvršćivanja zavisi od količine, načina nanošenja i proizvoda koji stavim ispod.

garnier fructis sos repair 10 in 1 upotreba

Zaključak

Nakon korišćenja ove kreme, dlaka nije otežana ni slepljena, mogu da imam volumen. Ono što mi puno znači jeste potvrda i moje frizerke, da je ova krema zaista moćna i da vrlo lepo sačuva kosu u toku leta, a pritom odgovara svim tipovima kose.
 
Tako da ova krema definitivno zaslužuje ocenu 10.

Nadam se da sam vam ovom recenzijom pomogla,  a ako imate nekih pitanja - tu sam!

1 коментар :