Šta je Curly Girl Method (CGM)?

CGM je jedan od načina nege kovrdžave kose. To je tretman koji podrazumeva izbacivanje iz upotrebe supstanci koje štete kovrdžavoj kosi kao sto su: silikoni, sulfati, alkoholi, mineralna ulja i voskovi, a sušenje kose je prirodno, na vazduhu ili sa difuzorom, na najmanjoj temperaturi.

Na taj način dobijamo zdraviju kosu i kovrdže koje dolaze do izražaja.
 
Ovu metodu je razvila Amerikanka Lorraine Massey 2001.godine i predstavila je svetu u svojoj knjizi „Curly Girl: The Handbook“. U Americi se ova metoda već dugo koristi, a sve više je zastupljena i kod nas.  


Kovrdžavoj kosi je potrebna hidratacija, a toplota i navedene supstance zastupljene u preparatima koje koristimo, dodatno isušuju i otežavaju kovrdže. Ja sam se godinama fenirala, jer nisam volela svoju kosu, sve dok nisam otkrila CGM metodu. Uz upotrebu odgovarajućih preparata uspela sam da je oporavim, lokne su mi lepo definisane, a što je najbitnije kosa mi je zdravija.

Postepeno ću vam objasniti kako sam počela sa ovom metodom, koje proizvode koristim i nadam se  da ću vam pomoći da i vi zavolite svoju kosu.

Uživajte!

0 коментара:

Постави коментар