BALEA kokosovo mleko za kosu

Kada sam pre izvesnog vremena u DM drogeriji videla novi preparat za negu kose - mleko za kosu sa kokosovom vodom, znala sam da moram da ga kupim. Prvo zato što spada u jedan od meni najdražih drogerijskih brendova - Balea, a drugo zato što ima miris kokosa.

balea mleko od kokosabalea mleko od kokosa sastav

Kao što znaju svi koji koriste Baleine proizvode, kod njih je odnos cene i kvaliteta izvanredan. Tako je bilo i sa ovim proizvodom. Cena Balea mleka za kosu od kokosa je oko 250 din, dolazi u lepoj plavoj bočici od 200ml sa pumpicom i može se kupiti samo u DM drogerijama. Pumpica izbacuje relativno malo proizvoda, a za moju dužinu, malo ispod ramena, potrebno od 4  do 5 pumpica za celu kosu.

balea mleko od kokosa opis

Sastav: Aqua, Glycerin, Cetearyl alcohol, Betaine, Panthenol, Niacinamide, Cocos nucifera water, Isopropyl alcohol, Olea europaea leaf extract, Parfum, Isopropyl palmitate, Isoamyl laurate, Behentrimonium chloride, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Anise alcohol, Citric acid.

Kako ga nanosim?

Ja ovaj proizvod koristim kao leave in, odnosno posle pranja kose dok je još vlažna, istisnem određenu količinu proizvoda u ruku (zavisi od dužine kose), protrljam ruke i onda ga ravnomerno rasporedim po celoj kosi i ne ispiram ga. Posle nanošenja mleka na kosu, očešljam je i stilizujem po želji.
 
Ne sadrži silikone, pa se može i preterati sa količinom koju stavite na kosu. Na pakovanju piše da se nanosi na celu  kosu i kožu glave, ali ja ne volim da se igram "gušenja temena", pa ga nanosim samo na kosu. Ipak, ovaj proizvod se ne može koristiti u svrhu zaštite od toplote, kao što to radimo sa većinom leave in proizvoda, jer nema formulaciju koja će pružiti kosi zaštitu.
 
Kada sam prvi put koristila ovaj proizvod, primetila sam da što se tiče konzistencije, ima teksturu između seruma, gela i mleka i deluje lagano i nemasno.

balea mleko od kokosa upotreba

Kada sam ga nanela, imala sam osećaj da mi je kosa teška i iskreno sam mislila da će mi zamastiti kosu, osećaj je bio kao kada ne isperete lepo kosu od neke maske ili balzama i mislila sam da će tako ostati i kada se osuši. 
 
Međutim, kako se kosa sušila, ona je jako brzo upijala proizvod, čime sam dobila instant osećaj mekoće i glatkoće. Kada je bila skroz suva, mogla sam da primetim da nema ni traga o onom osećaju zamašćene kose. Kosa je upila proizvod, lakše se raščešljavala, bila je mekana na dodir, mirisala predivno duže vremena i izgledala hidrirano.

Zaključak

Nemojte očekivati da će vam ovaj proizvod zameniti hidratantnu masku i obezbediti dubinsku hidrataciju, ni dugoročno održavanje hidriranosti, jer nam daje samo trenutni efekat. Ipak, ja mu dajem ocenu 10, jer sam prezadovoljna i uvek ga koristim kada nemam vremena za dubinsku hidrataciju, a potrebni su mi lako raščešljavanje i zaglađene lokne.
 
Smatram da za nisku cenu dobijate proizvod koji zaista vredi i koji će vam dugo trajati.

Do neke sledeće recenzije, ćaaaao!

1 коментар :

  1. Pozdrav, da li znate da li ima negde ovog proizvoda za kupiti, ja sam u Beogradu trazila ali bez uspeha:(

    ОдговориИзбриши