Babylove šampon za kosu bez sulfata

Obično se svi oduševljavaju kada vide kovrdžavu kosu, ali samo mali broj njih zna koliko je ona zaista teška za negu i održavanje. Ja sam tokom godina isprobavala razne preparate kako bi moja kosa bila zdravija, a lokne lepše. Tako sam naučila šta je najbolje za nju, a to je definitivno manje hemikalija, što rezultira lepšim kovrdžama. 
 
U poslednje vreme praktikujem negu sa što prirodnijim sastojcima, odnosno sa što manje štetnih hemikalija. Tako sam naletela i na Babylove šampon bez sulfata, koji je postao moj favorit među šamponima.
 
Recenziju vam pišem posle puuuno potrošenih bočica!


Ono što želim da naglasim - ovo je šampon za pranje dečije kosice. Na tržištu postoji veliki broj šampona namenjenih bebama, koji uprkos nameni mogu da sadrže neke od sastojaka koji potencijalno mogu biti štetni.
 
Babylove je jedan od retkih šampona koji ne sadrži sulfate, silikone, parabene, boje, parafin, niti bilo kakve agresivne čistače (čak je i parfem na dnu liste sastojaka, što znači da ga ima jako malo). Sadrži ekstrat crnog sleza i pantenola, pa je pogodan za osetljivu kožu glave, jer ima umirujuća i negujuća svojstva.

babylove sampon bez sulfata sastav

Ovaj šampon je pH neutralan, tako da ne postoji šansa da isuši kosu i kožu glave, niti može da izazove lučenje sebuma, tako da je izuzetno pogodan za svakodnevnu upotrebu, kako beba tako i odraslih.

Šampon dolazi u simpatičnoj plavoj bočici i može se naći u 2 zapremine - 250 ml i 500 ml. Prilično je povoljan, manja bočica od 250 ml košta oko 200din, dok veća bočica od 500ml (sa pumpicom za doziranje) košta oko 400din.
 
U pitanju je DM-ova robna marka, i, kako oni kažu, ,,visoko kvalitetna linija za bebe sa pažljivo ispitanim sirovinama, recepturama i sastojcima: hrana, nega, pelene ili dodaci''.

Konzistencija Babylove šampona za kosu

Što se tiče konzistencije, šampon je tečan, malo ređi od većine špampona, ali nije previše redak. Svetle je boje, skoro providan i bez nekog jakog mirisa koji baš i ne mogu da definišem, jer me ne podseća ni na jedan drugi. Najpribliznije, miriše na bebe.

babylove sampon bez sulfata upotreba

Upotreba Babylove šampona za kosu

Kao i većina blagih šampona bez sulfata karakteristika ovog šampona je da slabije peni. Možda ćete prilikom prve upotrebe imati osećaj da vam neće dobro oprati kosu, ali nemojte da vas taj osećaj zavara. Čak i sa malom količinom, šampon će izvrsno očistiti kožu glave (iako je blag prema koži), ukloniti masnoće i nečistoće i lako će se isprati.
 
Moj savet je da kosu šamponirate 2 puta (ja to inače radim sa svim šamponima). Prilikom prvog šamponiranja primetićete da pene gotovo uopšte i nema, ali se već kod drugog šamponiranja pojavljuje lepa pena koja se jako fino raspoređuje po kosi. Nakon ispiranja, ne ostaje nikakav sloj na dlaci i dobija se osećaj potpuno čiste kose.

Još jedan mali trik koji možete primeniti prilikom upotrebe šampona bez sulfata je to da ako želite da što bolje operete kosu, ne preterujete sa količinom šampona. Već treba da dodate više vode nego kod klasičnih šampona sa sulfatima. Voda je ta koja pomaže da se šampon bez sulfata rasporedi po celoj kosi i da se sa malom količinom šampona, a više vode, lakše opere kosa.

Zaključak 

Upotrebom ovog šampona dobijam zdravu kosu koja je neverovatno mekana, sa manje ispucalih krajeva i lepšim kovrdžama. Šampon je potpuno blag, ne isušuje mi kosu, što je za mene kovrdžavu jako bitno, ne izaziva nikakvu negativnu reakciju, što je i za očekivati imajući u vidu sastav. Posle upotrebe ovog šampona, kosa mi pri temenu nije slepljena, već malo "izdignuta", ima volumen i predivan sjaj.

Ovo je odličan proizvod za one koji od šampona očekuju čistu kosu koja će takva biti nekoliko dana, i neiritirano teme.

Meni se jako dopao, jer je jedan od najboljih, a najblažih šampona (prema koži glave) koji sam probala!
Moj mališa ima 18 dana i jos uvek nema kosicu, ali kada je bude imao i kada pređemo na kupanjac šamponima i kupkama, upravo će Babylove biti moj izbor!

Probajte i vi, pa javljajte utiske!

1 коментар :