Balea professional oil repair intensiv turban maska za suvu kosu

U ovom postu ću vam pisati kratku recenziju o jednom, hajde da kažem, čudnom proizvodu za negu kose. Ubrzo ćete saznati zašto kažem čudan.

Naime, pišem vam o relativno novom proizvodu-turbanu za negu kose od Balea-e.


Proizvod je zanimljiv zbog specifičnog načina korišćenja-nanosi se pomoću preslatkog tufnastog turbana. Kao što možete da primetite na slikama, na pozadini pakovanja imate slike uputstva za upotrebu, kao i sastav.


Ovo je samozagrevajuća, jednokratna maska koja super miriše. Samozagrevanje omogućava bolje upijanje hranjivih sastojaka, tako dobijamo negovanu kosu koja ima zdrav izgled. Takođe, maska je idealna ukoliko postoji problem raščešljavanja kose. 

Proizvod mi je odličan iz 2 razloga:
  • Prvo - sastav je prilično dobar, proizvod ne sadrži silikone, pa CGM odobrena. Sadrži  keratin i arganovo ulje, tako da govorimo o proteinskom tretmanu, koji je namenjen jako suvoj i oštećenoj kosi.
  • Drugo - proizvod je prilično jeftin, košta oko 250din, a vrlo često se nađe na akciji za manje od 200 din, može se nabaviti u DM drogerijama.
Na slici vam pokazujem kako izgleda moja kosa tretirana ovom maskom, bez ikakvog proizvoda za stilizovanje.

Upotreba turbana za kosu

Proizvod se koristi nakon pranja, tako što se nanese na čistu, peškirom prosušenu kosu i drži 15-20 minuta, a potom ispere. Ja nemam problem sa mašćenjem kose, pa često i produžim vreme držanja na pola sata pa ga tek onda isperem. Dok mi je proizvod na kosi, na svakih par minuta masiram teme.

Unutar pakovanja se nalazi turban koji je ispunjen beličastom masom, koja je srednje gustine. Na prednjoj strani turbana se nalazi nalepnica kojom se on fiksira i trebalo bi da ne mrda (meni je prilično nezgodno da ubacim svu kosu u turban pa mi se nalepnica brzo odlepi, ali ja preko stavim najlon kesu i rešim problem).

Posle ovog proizvoda ne stavljam nista ili stavim Balea collagen power serum, prosušim difuzorom i to je to.

Zaključak

Ovim proizvodom sam prilično zadovoljna, kosa je posle tretiranja meka, svilenkasta i sjajna i ne izgleda slepljeno. 

Čula sam da ima i nezadovoljnih korisnika ovog proizvoda, pišite mi kakva su vaša iskustva.

0 коментара:

Постави коментар