Muru muru butter and rose oil maska za kosu

Kao što sam već pisala, obožavam da isprobavam najrazličitije proizvode za kosu, još kada ona imaju privlačna pakovanja, definitivno moram da ih probam. U ovom slučaju sam se malko i pokajala. U ovom postu pišem o proizvodu koji je izneverio moja očekivanja, a to je Muru Muru butter and rose oil maska za kosu.
 


 
Sastav: Aqua, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Parfum, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, 1,2-Hexanediol, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Astrocaryum Murumuru Seed Butter, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Geraniol, Linalool. 
 
Na papiru sve izgleda okej, ali u praksi mi ne odgovara. Jeste hidratantna, sadrži glicerin, muru muru puter i kokosovo ulje, koje inače moja kosa obožava, ali u ovoj kombinaciji mi nešto ne odgovara. Bele je boje, srednje gustine i veganske formulacije.
 

Ono što mi se sviđa kod ove maske je to što je hidratantna, nema silikone i lepo topi čvorove u kosi, pa mi je bila odlična za onda kada mi je kosa jako zamršena.

Ono što mi se ne sviđa i verovatno je više neću koristiti je zbog toga što lepi kosu, a ne daje mi neki učinak, već mi kosa dobije neki paučinast izgled. Ima lep miris ruže, koji je, doduše za moj ukus, prejak i oseća se par dana posle pranja. Prema nalepnici na pakovanju, trebala bi da daje sjaj i mekoću kose, ali niti daje sjaj niti je omekšava, samo je umrsi i da miris. 

Probala sam da je koristim na više načina: pre pranja na suvu kosu, u toku pranja kao masku, posle pranja kao leave-in i ni u kom slučaju mi ne odgovara.

Sve nade da će ovo postati jedna od mojih omiljenih maski, pale su u vodu.

Proizvod se može kupiti u Lilly drogerijama, košta nekih 700 dinara, a često se nalazi i na akciji. Dolazi u prelepom pakovanju od 300ml, što je odličan odnos cene i kvaliteta.

Sve u svemu, kao što sam napisala, proizvod ima, za moj tip kose, više negativnih nego pozitivnih osobina. Ali, to ne znači da ako meni ne odgovara, ne odgovara i vama. Jednostavno, nije svaka kosa ista i isti proizvod neće odgovarati svim tipovima kose.

Ne dajte se obeshrabriti, ovo je samo bila moja lična recenzija, već ga probajte i pišite mi utiske.

Do sledećeg posta, budite pozdravljeni!

0 коментара:

Постави коментар