Roil ulje za kovrdžavu kosu

Ako bih morala da odaberem jedan omiljeni hair proizvod, to bi bilo nemoguće, ali sam zato sigurna da bi se ulje za kosu našlo na samom vrhu liste. Baš zato sam bila presrećna kada sam videla da je Marija na svom instagram profilu https://www.instagram.com/rosicka91/?hl=sr najavila da počinje sa prodajom linije ulja pod nazivom ROIL,  100% organskog proizvoda koji je namenjen za hidrataciju i negu kose.

roil ulje za kovrdzavu kosu

Ulje se može poručiti preko instagram stranice https://www.instagram.com/roil.rs/. Imate mogućnost da poručite 2 vrste ulja - ulje za kovrdžavu i ulje za ravnu kosu. Takođe, možete da birate da li želite malo pakovanje od 50ml koje košta 990 dinara ili  veće pakovanje od 100ml koje košta 1600 dinara. 

Ja sam sebi naravno poručila ROIL ulje za kovrdžavu kosu čiji sastav čine:

  • arganovo ulje                   
  • kokosovo ulje
  • maslinovo ulje
  • ricinusovo ulje
  • avokado 

Za sve koji nisu čitali moje ranije postove pojasniću vam značaj ovih ulja:

Arganovo ulje:

  • utiče na definisanje kovrdža
  • bori se protiv peruti i suvog vlasišta
  • sprečava lomljenje krajeva kose
  • oporavlja ispucalu i suvu kosu
  • štiti kosu od visokih temperatura
  • podstiče rast kose
  • sprečava opadanje kose

  Kokosovo ulje:                 

  • koristi se za jačanje korena kose (samim tim i cele kose)
  • sprečava opadanje kose
  • oporavlja oštećenu kosu
  • koristi se kao sredstvo protiv vaški
  • oporavlja suvu i ispucalu kosu
  • bori se protiv peruti i suvog vlasišta
  • povećava volumen kose

Maslinovo ulje:

  • hidrira kosu
  • štiti kosu od visokih temperatura
  • jača koren kose
  • sprečava mršenje kose
  • sprečava opadanje kose
  • podstiče rast kose
Ricinusovo ulje:
  • bori se protiv peruti i masne kose
  • bori se protiv suvih i ispucalih krajeva kose
  • regeneriše i hrani kosu
  • podstiče rast kose
  • bori se protiv peruti
  • sprečava opadanje kose
Avokado:
  • bori se protiv peruti
  • štiti dlaku od pucanja
  • pomaže kod zamršene kose
  • budi uspavane folikule kose
  • hidrira i jača kosu

Kao što možete da primetite, sastav ulja je fantastičan, a to se isto može reći i za vrlo elegatnu ambalažu proizvoda, koja mi se još više dopada jer je tamna, zbog boljeg očuvanja samog proizvoda. To je upravo ono što će vas privući na prvi pogled, a kada ga budete probali postaće obavezni deo vaše rutine kada je nega kose u pitanju.

roil ulje ambalazaroil ulje ambalaza



Moram da priznam da sam ja još u fazi isprobavanja ovog proizvoda, ali prvi utisci su takvi da mislim da će mi biti must-have u nezi kose u narednom periodu. Ono što vas sigurno sve zanima je to da li na kosi ostaje masnoća? Apsolutno ne! Kosa odlično upije ulje, ne ostaje masna, već nahranjena, meka i svilenkasta. 

Ja sam ga koristila tako što sam kosu oprala na uobičajen način, prirodnim blagim šamponom bez sulfata i pustila da se osuši prirodno. Dok mi kosa još nije bila potpuno suva, par kapljica ulja koje sam prethodno zagrejala između dlanova, sam nanela ravnomerno celom dužinom kose i umasirala u kožu glave. Na ovaj način dobila sam kosu koja je nahranjena od krajeva do vrha. Zatim sam kosu gužvala, onako kako to uvek radim prilikom stilizovanja, a kada se potpuno osušila rezultat je bio kosa koja je imala prelepo definisane lokne koje su nekako "oživele" bez dodatnog mašćenja.

Na slici je moja kosa stilizovana samo Roil uljem. 
 
roil ulje za kovrdzavu kosu rezultati

Da li ste vi probali ovaj proizvod, kako vam se dopada?

0 коментара:

Постави коментар